Nervös!

Nu är det knappt 3 veckor kvar till jag och Jessica åker iväg. Den här utlandsterminen som jag vetat ska komma så länge är nu strax här. För många kanske det är självklart att se detta som något spännande och ett häftigt äventyr. Det var vad jag tänkte när jag sökte till programmet. Nu vet jag dock inte hur jag ska känna. Jag ser fram emot att träffa nya människor från andra kulturer, lära mig bättre spanska och uppleva nåt nytt så klart. Samtidigt känns det oerhört jobbigt att lämna min pojkvän Andertz hemma i Sverige. Det är stressigt också och jag oroar mig nog lite för mycket för att vi ska missa något viktigt. Jag har ju fortfarande saker att fixa, som försäkringstillägg och ica-bankkort. Det gör mig nervös!  Sen vet jag ju att när vi väl är där och har vant oss vid livet i Peru kommer vi säkert ha det jättebra. 
 
 
Jessica och jag i Linköping
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: