Avresa!

Idag bär det av mot Lima! Tänkte bara skriva att jag då inte riktigt vet när jag kommer kunna skriva igen, men jag hoppas att internet och allt löser sig snabbt. Sen vet jag inte hur mycket tid jag kommer ha över de första dagarna heller, men vi får se. 
 
Jag är så rädd just att jag har glömt något viktigt. Det känns fortfarande väldigt overkligt. Det verkar dock som att det är verkligare för alla andra? Jag tycker i alla fall att alla andra verkar mer oroade än mig.  
 
 
Middag igår med min älskade.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Carro

Allt löser sig ska du se! Det du glömmer går juh alltid att köpa :) Du ska juh som sagt vara borta i 5 månader, inte en vecka ;) Kan förstå att det är vi här hemma som är mer oroade än dig. Du är mitt i allt så måste va svårt att hänga med i svängarna! Lycka till nu! <3

2014-03-08 @ 14:31:03
URL: http://www.carolinegrahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: