Jag saknar en vardag med dig

Jag vet att jag upprepar mig och att ni som läser säkert tycker att jag är fjantig, men jag struntar i det och vill ändå tillägna ett inlägg till Andertz. Jag skriver ändå också för att jag vill kunna minnas hur det var här i Lima och detta är en stor del av min resa. 
 
Jag är så tacksam för att jag får vara din även när jag är här borta i Sydamerika och så glad över att du kommer att bo här med mig under din semester. Samtidigt som jag är stolt över dig att du gav mig valet att själv kunna välja om jag ville åka eller inte kan jag sakna dig så mycket att jag önskar att du tvingat mig att stanna hos dig. Jag har haft jättroliga dagar här och lärt mig mycket, men jag vill ju ha roligt med dig. Tittar jag på en massa häftiga fontäner önskar jag ju att du också hade kunnat se dem. Jag vill också kunna dela de mindre roliga bitarna som de äckliga kackerlackorna med dig. Livet är så mycket bättre när det kan delas med dig! 
 
Som sagt saknar jag en vardag med dig. Jag saknar att ha maten klar och göra dig glad när du har jobbat och är hungrig, att kunna pussas god natt och god morgon och att ha någon att krama om när jag vaknar på nätterna, att dricka ekologiskt kaffe med ekologisk mjölk med dig framför tvn och att behöva bre knäckebröden på fel håll åt dig och på rätt håll åt mig. Jag saknar mest av allt våra vardagliga små skämt och bus, våra skratt tillsammans. Jag saknar till och med ditt tjuriga morgonhumör. 
 
Jag vet inte hur jag ska klara mig ända tills du kommer hit. Det känns omöjligt. <3 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Carro

Åååh nu började jag nästan gråta! Så fina ni är <3

Skriv vad du vill, det är din blogg :)

Svar: Saknar dig Carro! <3
studentiperu.blogg.se

2014-03-25 @ 03:14:35
URL: http://www.carolinegrahn.blogg.se
Postat av: Anneli

Så fint skrivet! Det är kärlek!

2014-03-25 @ 06:04:13
Postat av: Andertz

Vardagarna är så mycket längre och tråkigare utan dig, du tar orden ur mun på mig med det fina du skriver ;* Snart får du äntligen påbörja det du faktiskt kom ner för att göra, hoppas tiden går lite snabbare då så att vi snart kan ha en peruansk vardag tillsammans <3

Svar: Ja jag hoppas också det. Älskar dig min fina! <3
studentiperu.blogg.se

2014-03-25 @ 22:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: