Tapas i Linköping

Något som nu känns viktigare än någonsin är att få umgås med vänner och familj. Även om jag bara ska vara borta i fem månader känns det som att jag kommer sakna folk ännu mer om jag inte träffat dem precis innan. Jag har ju inga kurser nu eftersom höstterminen i Linköping slutade i december och "vårterminen" i Peru börjar i mars. Egentligen är det sommar i Sydamerika nu så det blir en till hösttermin för min del. Jag är i alla fall ledig så jag har ju tid för att träffa alla. I måndags var jag hos min barndomsvän Carro i Nässjö och lunchade med henne och Nilli, igår var jag en sväng hos farmor i Eksjö och ikväll har jag ätit middag med Vickan och Jessica i Linköping. Allt detta samtidigt som jag sovit i Aneby hos min älskade Andertz. Så det är mycket fram och tillbaka och överallt! 
 
Middagen idag var på min favorit restaurang Aioli. Rekomenderas verkligen! Det är mysigt och fint och maten är hur god som helst. De serverar ju tapas så det finns verkligen allt möjligt att välja mellan. 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Carro

Det va mysigt! Kommer sakna dig! <3

2014-02-28 @ 14:58:10
URL: http://www.carolinegrahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: