Min födelsedag

Jag hade en av de bästa födelsedagarna en söndag för länge sen. Andertz kom hit dag innan och sen dess har även Jessicas syster och hennes pojkvän varit här så jag har inte bloggat så mycket som jag velat. Jag hade inga förväntningar alls eftersom vi inte riktigt hade planerat något. Veckan innan hade vi parciales, mid term exams eller vad man ska kalla dem, vilka typ tog all vår energi och Andertz ankomst krävde också planering.
 
Vi visade i alla fall Andertz runt i Lima och Miraflores, drack kaffe och åt en massa goda skaldjur. Förutom Andertz då som inte riktigt har förstått hur gott det är utan hellre ville ha kött.. Jag fick en massa fina presenter och blev överraskad med sång och chokladtårta! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: