El parque de la reserva

Igår var jag, Jessica, vår roomie och Jessicas fadder och turistade oss först i el centro historico i Lima. Vi tittade på en massa fina byggnader, några mindre roliga museer och gick en liten shoppingrunda. 
 
På kvällen gick vi med ett gäng från universitetet till el parque de la reserva. Det är en park med en massa jättefina stora fontäner som ändrar form och lyser i olika färger. Det var också en show med musik och filmsnuttar som visades i en fontän.  Det var jättefint och verkligen över förväntan! Dock är det fortfarande väldigt svårt att prata spanska och jag känner mig lite utanför när alla andra typ pratar flytande medan jag knappt kan formulera en mening rätt. Jag ser verkligen inte fram emot allt jobb det kommer bli när vi ska plugga en massa ekonomikurser på spanska. Jag ser verkligen inte just nu hur det ska lösa sig. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Anneli

Häftiga!

2014-03-22 @ 07:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: