Saknad

Visst har jag hemlängtan, speciellt efter den svenska maten och att slippa gå med skor inomhus, men det är inget i jämförelse med min saknad efter Andertz. Nu har vi kunnat prata ganska mycket i och med att han inte jobbat denna veckan, men jag ser inte fram emot att försöka pussla ihop jobbtider med resor, studier och tidskillnaden. Det är två månader och en vecka tills han kommer hit, vilket känns som väldigt mycket. Jag vill ju ha Andertz lika tätt in på som vanligt, som mitt lilla plåster. Jag vill till exempel inte vakna själv på morgonen och inte heller inte ha möjlighet att kunna smsa honom när jag vill. Det känns konstigt att det bara gått en vecka sen vi satt på golvet med alla mina kläder utslängda och försökte få ihop det sista med min packning. Mitt hjärta. <3 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Andertz

Min älskade <3

Svar: Du är bäst! <3
studentiperu.blogg.se

2014-03-24 @ 03:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: